2019. május 28., kedd

Kertnézőben (május)

Kertem, kertem kiskertem
Kertészlegény vagyok,
kapálom a babot.
Bemutatom kertemet,
vidám nálunk az élet.
/Részlet- Márkus Katalin/
Kertnézőben 
Ültetésre invitáló!
A Mezőkovácsházi Négy Évszak Óvoda I. számú óvodájában a nagycsoportosok ágyásaiban a tavaszi vetés már sarjad és időközben a magaságyások is elkészültek.
A zöldségpalánták is ültetésre készen várják, hogy helyükre kerüljenek.
A gyerekek most a nagycsoportosok ballagására, az Anyák napi ünnepségre készülnek de a fagyosszentek elmúltával május 20-án a négy magaságyás paradicsom, paprika, padlizsán palántával, folyamatosan (másod)vethető retekkel, salátával, spenóttal népesedik be az Ehető játszókert program vetési terve szerint, hogy kicsik és nagyok a nyár és az ősz folyamán harsogó, friss, zamatos zöldséget fogyaszthassanak.
Közös munkánk összefogással, ötleteléssel, leleménnyel, felnőttek és gyermekek szorgos kezének munkájával, derűs játékos, kertészkedős foglalkozásokkal jött létre 
Ezáltal:
Sárgarépa ágaskodik,
keresi a hagyma Katit.
Zöldség Zoli integet
cukorborsó Pirinek.
/Részlet Márkus Katalin: Kertem, kertem, kiskertem/
Köszönettel:
Hagyáné Takács Ibolya
Ehető játszókert program





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése